Çınar Koleji öğrencileri, İngilizce derslerinde “uyumlu” erdemi etrafında tasarlanan etkinliklerle iş birliği, iletişim ve ortak yaratıcılık becerilerini geliştirdi.
Uyumlu Erdemi ile Desteklenen Bir Öğrenme Süreci
Çınar Koleji İngilizce derslerinde öğrencilerimiz, “uyumlu” erdemi doğrultusunda hazırlanan etkinliklere katılarak hedef kelime ve dil yapılarını aktif biçimde kullandı.
Bu çalışmalar sayesinde öğrenciler, hem dil gelişimlerini destekleyecek uygulamalar yaptı hem de ortak üretim kültürünün önemini daha iyi kavradı.
Etkinliklerde; iş birliği, iletişim ve ortak yaratıcılık gibi 21. yüzyıl becerileri ön planda yer aldı. Öğrencilerimiz görev dağılımı, grup içi sorumluluk ve paylaşım süreçlerini deneyimleyerek birlikte üretmenin gücünü keşfetti.
Takım Çalışmasının Öğrenmeye Katkısı
Yapılan etkinlikler, her öğrencinin bireysel çabasının ortak hedefe nasıl katkı sunduğunu fark etmelerini sağladı. Bu süreçte öğrencilerimiz; uyum içinde takım çalışması yürütmenin, öğrenmeyi daha etkili hâle getirdiğini ve karşılıklı anlayışı güçlendirdiğini deneyimlediler.
Bu tür uygulamalar, yalnızca dil gelişimini değil, aynı zamanda öğrencilerimizin sosyal becerilerini ve erdem temelli öğrenme yaklaşımlarını da desteklemektedir.
English
In our English classes, students participated in activities designed around the virtue of harmony, using target vocabulary and language structures to strengthen collaboration, communication, and shared creativity.
These lessons helped students understand how each individual’s effort contributes to a shared outcome and allowed them to experience how working together in harmony enhances meaningful learning and mutual understanding. 💚