Zihinsel Gelişimini Tamamlamış Küçük Bireyler Yetiştirme
Çocuklarımız toplum ferdi olma yolundaki ilk adımını ailede, sonraki adımını ise eğitim ve öğretim kurumlarında atarlar. Yaşadığı coğrafyanın; kültürel ve manevi değerlerini bilen, akademik yönden kendini geliştirmiş, duygusal zekasını kullanabilen çocuklar; toplumsal hayat içerisinde daima parmakla gösterilir. Çınar Koleji olarak; çocuklarımızı, örnek bir birey olarak toplumumuza kazandırmayı amaçlıyoruz. Kurguladığımız eğitim sürecimiz, felsefemiz ve tüm kurumsal hafızamız bu amaç doğrultusunda çalışmaktadır.
Artık, Matematik Çok Kolay!
İlkokula yeni başlayan öğrencilerimiz, ilk başta matematiğin görsel işlemleri ile tanışırlar. Görsel işlemlere aşinalığı olan öğrencilerimiz daha sonraki süreçlerde doğal sayılarda saymayı ve rakamları yazmayı öğrenirler. Ayrıca öğrencilerimiz; eğitim sürecimizde yer alan dijital ve interaktif metotlar sayesinde matematikle yakın arkadaş olacaklar.
Hayatın İçinden Hayat Bilgisi!
Öğrencilerimiz Hayat Bilgisi dersinde; öncelikli olarak davranış eğitim sistemi ile toplumsal hayata hazırlanır. Ders içeriğinde bulunan tüm konular görsel anlatımlar ve karşılıklı iletişim ile işlenir.
Önce Kendi Dilimiz
Kendi dilini etkin bir biçimde kullanabilen bireyler, diğer bireylere nazaran hem sosyal hem de iş hayatlarında çok daha başarılıdır. Okulumuzda verilen Türkçe eğitiminin asli amacı öğrencilerimizin kendi anadili olan Türkçeyi sevmeleri ve temel düzeyde dil bilgisine sahip olmasıdır.
Fen Bilimleri Derslerinde Uygulama
Fen Bilimleri eğitiminde öğrencilerimiz; teorik bilginin yanı sıra deneyim felsefesi ile de beslenir. Okulumuzda bulunan atölyelerde ve laboratuvarımızda deneyler ve etkinlikler düzenleyen öğrencilerimiz ders alanında daha verimli bir hale gelirler.
Sevgili ile Şekillenen Erken Dönem Erdem Eğitimi
Evlatlarımızın fıtratındaki özün güzelliğiyle içinde yaşadığımız çağın meydan okumaları sürekli olarak karşı karşıya gelmektedir. Yaratılmışların en üstünü olan İnsan’ın yolculuğunda ilkokul sıralarındaki öğrencilerimiz bütünlükçü yaklaşımla ele alınan bir erdem çalışmasına muhatap olur. Hikmet geleneğimizin dört ana erdemi olan iffet, şecaat, hikmet ve adalet okulumuzda her kademede aylık uygulamalı eğitimler ve etkinlikler olarak tatbik edilir. Öğrencilerimiz 21. Yüzyıl dünyasından kopmadan, Türk-İslâm topraklarına ayaklarını basarak erdemlerle donanır.
Okulda Okul
Kur’an-ı Kerim Eğitimi
Seçkin Eğitim Kadrosu ile Verimli Dersler
Erdemler Eğitimini Merkeze Alan Sosyal ve Kültürel Etkinlikler
Okulda Okul
- Samimi ortamlarda, gençlerimizin iç dünyalarına iyilik tohumları ekmek için yapılan özgün bir çalışmadır.
- İlkokuldan lise son sınıfa kadar, velilerimizin onayıyla, isteyen öğrencilerimiz katılabilirler.
- Öğrencilerimiz, sorumlu öğretmenlerinin rehberliğinde, 8-10 kişilik gruplar halinde bir araya gelirler.
- Okuldaki uygun mekânlarda yapılan bu toplantılarda, dinî, ahlaki ve kültürel konular, sohbet ortamında paylaşılır.
- Günlük hayatta karşılaşılan sorunların paylaşımı, arkadaş sıcaklığı, ikramlar, bu çalışmanın en cezbedici özellikleridir.
- Bu çalışma, çocuklarımızın ve gençlerimizin kişisel ve ahlaki gelişimlerinde son derece yararlıdır.
Kur’an-ı Kerim Eğitimi
Seçkin Eğitim Kadrosu ile Verimli Dersler
Erdemler Eğitimini Merkeze Alan Sosyal ve Kültürel Etkinlikler
Sevgi ve İlgi ile Şekillenen Manevi Eğitim
Eğitimi modern hayatın tüm tehlikeleri ve kötülüklerine karşı nesillerimizi korumak; evlatlarımızı fikren ve ahlaken besleme düşüncesi günümüzde farklı bir öneme sahiptir. Erdemler eğitiminin en önemli gayesi, çocuklarımızın yüreklerini, yaratılış gayemiz doğrultusunda, insanı insan yapan değerlerle donatmaktır. Bu doğrultuda erdemler eğitimi “Başarılı ve Erdemli Nesiller” yetiştirmek için eğitim hayatında önemli bir yere sahiptir. Okulumuzda çocuklarımızın; inançlı, ahlaklı, vatanını milletini seven, topluma yararlı insanlar olmaları için çeşitli eğitim çalışmaları yapılmakta; bizleri değerli kılan ahlaki özelliklerimizi ve değerlerimizi bilen, yaşayan ve yaşatan nesiller yetişmesi için çeşitli önemli faaliyetlere imza atılmaktadır.
Okulda Okul
- Samimi ortamlarda, gençlerimizin iç dünyalarına iyilik tohumları ekmek için yapılan özgün bir çalışmadır.
- İlkokuldan lise son sınıfa kadar, velilerimizin onayıyla, isteyen öğrencilerimiz katılabilirler.
- Öğrencilerimiz, sorumlu öğretmenlerinin rehberliğinde, 8-10 kişilik gruplar halinde bir araya gelirler.
- Okuldaki uygun mekânlarda yapılan bu toplantılarda, dinî, ahlaki ve kültürel konular, sohbet ortamında paylaşılır.
- Günlük hayatta karşılaşılan sorunların paylaşımı, arkadaş sıcaklığı, ikramlar, bu çalışmanın en cezbedici özellikleridir.
- Bu çalışma, çocuklarımızın ve gençlerimizin kişisel ve ahlaki gelişimlerinde son derece yararlıdır.
Seçkin Eğitim Kadrosu ile Verimli Dersler
Okulumuzda alanında donanımlı ve seçkin öğretmenlerimizle en verimli şekilde dersler işlenir; interaktif metotlarla öğrencilerin katılımı sağlanır.
Kur’an-ı Kerim
Eğitimi
Bu dersin temel amacı; kutsal kitabımız Kur’an-ı Kerim’i seven, mesajlarını anlayan, doğru bir şekilde okuyabilen, sureleri öğrenen ve Kur’an kültürüne sahip bireyler yetiştirmektir. Okul öncesi dönemdeki öğrenciler her gün bir saat Kur’an eğitimi alırlar. Her sınıfta iki öğretmen eşliğinde yürütülen derslerde, Kur’an harfleri önce etkinlikler ve oyunlarla toplu şekilde öğretilir, ardından bireysel okuma çalışmaları yapılır. Dersler, akıllı tahta aracılığıyla Diyanet Kur’an-ı Kerim portalı temel alınarak, görsel materyaller, videolar ve ses kayıtlarıyla desteklenerek zenginleştirilir.
Erdemler Eğitimini Merkeze Alan Sosyal ve Kültürel Etkinlikler
Sosyal ve kültürel faaliyetler okulda bir atmosfer, oluşturur. Öğrenciler bu atmosferde ve iklimde yetişirler. Erdemler eğitimini merkeze alan okumalar, sosyal ve kültürel aktiviteler, öğrencilerin derslerde öğrendiklerini pekiştirmelerinde, daha iyi idrak etmelerinde ve yaşamalarında önemli bir paya sahiptir.
Hayatın İçinde Yaşayan
Yabancı Dil
Çınar Koleji’nde yabancı dil eğitimi, erken yaşta edinim anlayışıyla anaokulunda başlar ve öğrencilerin gelişim evrelerine uygun biçimde kademeli olarak ilerler. Programımız, CEFR (Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı) standartlarına göre yapılandırılmıştır ve her kademede öğrencilerin seviyelerine uygun hedefler belirlenir.Hedefimiz, çocuklarımızın dili yalnızca öğrenmeleri değil, günlük yaşamın içinde deneyimlemeleridir.
Öğretim sürecimizin merkezinde Inquiry Based Learning (Sorgulamaya Dayalı Öğretim) yer alır. Merak duygusu ön planda tutulur; öğrenciler kendi sorularını üretip cevap ararken dili doğal bağlamlarda keşfeder.
Uluslararası alanda tanınan Ghazali Children Project ile zenginleştirilmiş storytelling çalışmaları da programımızın önemli bir parçasıdır. Hikâyeler, öğrencilerimize hem kelime dağarcığı hem de erdem ve değer kazanımı sağlar. Main Course derslerinde temel dil yapıları öğrenilir, Storyland Atölyesi’nde hikâyelerle dil pekiştirilir, Design Lab’de ise bu kazanımlar farklı projelerle kalıcı hâle getirilir.
Modern görsel–işitsel teknolojilerle desteklenen derslerimizde öğrenciler, dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerini dengeli biçimde geliştirir. Çınar Koleji’nde yabancı dil, yalnızca bir ders değil; öğrencilerimizin hayatlarına yön veren merak ve ifade yolculuğudur.
Inquiry-Based Learning
- Eleştirel Düşünme – daha iyi sorular sorma ve bilgiyi çözümleme,
- İş Birliği – birlikte çalışmayı ve farklı bakış açılarına saygı duymayı,
- Problem çözme – karmaşık sorunlara yenilikçi çözümler üretmeyi,
- Özgüven – fikirlerini ifade etmeyi ve öğrenmenin sorumluluğunu üstlenmeyi kazandırır.
Peer Learning
Haftalık Görevler
Süreçte veli iş birliği büyük önem taşır. Velilerimizin desteğiyle öğrenciler, hem evde hem okulda öğrenme yolculuklarını daha güçlü adımlarla sürdürür. Böylece dil gelişimi, düzenli ve kalıcı bir şekilde ilerler.
Online Platformlar
Ayrıca dijital kütüphane platformlarımız aracılığıyla öğrencilere düzenli okuma görevleri verilir. Bu sayede öğrencilerimizin kelime bilgisi, okuma alışkanlığı ve doğru telaffuz becerileri sürekli olarak gelişir. Online platformlar, dil öğreniminde süreklilik sağlayarak öğrencilerimizin kendi hızlarında ve bağımsız bir şekilde öğrenmelerine katkı sunar.
Veli İletişiminde Süreklilik
Newsletter ise dönemin sonunda, öğrencilerin öğrenme yolculuğunu, öne çıkan etkinlikleri, projeleri ve gelişim alanlarını özetler. Böylece velilerimiz, çocuklarının öğrenim sürecini hem öncesinde planlama aşamasında hem de sonrasında değerlendirme aşamasında yakından takip edebilir. Bu düzenli paylaşımlar sayesinde okul–veli iletişimi sürekli canlı tutulur, velilerimiz çocuklarının eğitimine daha bilinçli ve etkin bir şekilde eşlik edebilir.
Yabancı Öğretmenlerle Öğrenme
Bu dinamik ortam aynı zamanda öğrencilerimizin özgüvenini ve motivasyonunu yükseltir. Farklı bir kültürden gelen öğretmenle iletişim kurabilmek, öğrencilere somut bir başarı hissi verir ve hata yapma korkusu olmadan dili daha özgürce kullanmalarını teşvik eder. Yabancı öğretmenler, yalnızca dil öğretmez; çocuklarımızın dünyaya daha geniş bir pencereden bakmalarına ilham verir.
Öğrenci Gelişim Raporu - Student Progress Report
Rapor, öğrencimizin dönem boyunca gösterdiği ilerlemeyi objektif gözlemler ve performans değerlendirmeleri ışığında yansıtır. Dil edinimi, ifade becerileri, katılım düzeyi, sosyal etkileşimleri ve öğrenme süreçlerindeki güçlü yönleri ayrıntılı biçimde ele alınır. Ayrıca öğrencimizin gelişiminde desteklenmesi gereken alanlara dair öneriler de raporda yer alır. Bu yaklaşım sayesinde velilerimiz, çocuklarının bireysel öğrenme yolculuğunu yakından takip etme ve gelişimlerini bütüncül bir perspektifle görme imkânı bulur. Aynı zamanda öğretmenlerimiz ve velilerimiz arasında güçlü bir iş birliği zemini oluşur.
Çınar Kolejinde Eğitim
See What Our Clients Are Saying
“I hired Finovate for a small project & was very happy. He not only answered all my questions, but he didn’t treat me like a “small project”.
I was very satisfied & would recommend.”
“Finovate has been instrumental in our growth. Their team took the time to truly understand our needs and helped us eliminate inefficiencies.”
“Partnering with Finovate was a game-changer for us. They took the time to understand our challenges and helped us streamline our operations for success.”
PDR Hizmetleri, Öğrencilerin Her Zaman Yanı Başında
Bilişsel unsurlar, ilkokul döneminde çocukların hayatına yoğun şekilde girer. Ben merkezci dönemden çıkan çocukların empati geliştirmesi, sınıf ortamına uyum sağlaması ve olumlu arkadaşlık ilişkileri kurması psiko-sosyal gelişim için önemlidir. Kurallı ortamlarda yönergeleri takip edebilmek, bilgileri içselleştirmek ve akademik seviyeyi geliştirmek için sorumluluk bilinci ve irade süreçlerinin gelişmesi gerekir. Çınar Koleji ilkokul psikolojik danışmanlık ve rehberlik faaliyetleri, bu alanlarda çocukları destekler, velilerle iş birliği yapar ve karakter ile ahlaki gelişime öncelik verir.
Rehberlik Biriminin Amacı
Okulumuzda rehberlik birimi bireyi tanımak, onu kendisine tanıtmak, problemlerini çözmesi, gerçekçi kararlar alması, ilgi ve yeteneklerini geliştirmesi, çevresi ile sağlıklı ve dengeli bir uyum sağlaması ve böylece kendini gerçekleştirmesi için yürütülen bir hizmettir.
Rehberlik Biriminin İşlevi
- Bilgilendirme
- Destekleme
- Yol gösterme
Yukarıda ifade edilen yöntemlerle bireyin kendini gerçekleştirmesi hedeflenir.
PDR
Etkinlikleri
Eğitim öğretim sürecinin ayrılmaz bir parçası olan rehberlik hizmetleri, öğrencilerin ihtiyaçlarına göre planlanmaktadır. Yapılan etkinliklerin bütüncül, kapsamlı ve gelişimsel bir çerçeveye oturmasına dikkat edilmektedir. Bütün çalışmalar öğrencilerin
- Akademik Gelişim
- Kariyer Gelişimi
- Sosyal-duygusal gelişim alanlarını destekleyici nitelikte hazırlanmaktadır.
Gelişimsel, yeterlilik temelli, çözüm odaklı ve kültürel farklılıkları dikkate alan, kapsayıcı bir yaklaşımla hazırlanan çalışmalar,
- Bütüncül ve birbirini tamamlayıcı
- Çocukların bireysel ihtiyaçlarını temel alan, özelliklerine uygun ve yeteneklerini geliştirici,
- Öğrencinin aktif şekilde sınıf içi çalışmalara katılımına imkân veren, bilimsel ve bireysel farklılıkları destekleyici niteliklerdedir.
Özellikle Geleneksel hale gelen bazı etkinlerimiz, “Büyüğüm ve Ben”, “Veli Seminerleri”, “Öğrenci Tanılama Çalışmaları” dır. Planlanan çalışmalar için gerekli raporlamalar yapılmakta ve bu çalışmalarda mümkün olduğunca yaşam becerileri atölyeleri kullanılmaktadır.
Bununla beraber grup çalışmaları öğrencilerin ihtiyaçlarına göre gerekli desteği sunmakta, özgüvenli, problemlere çözüm odaklı yaklaşan, sorunları ile yüzleşen, çözüm arayan üretken bireyler olarak hayata hazırlanmalarına destek olmaktadır.
Aktif Zihinsel ve Bedensel Gelişim
Çınar Koleji ilkokul kademesinde Beden Eğitimi dersleri rekabetten uzak, öğrencilerin yeteneklerini geliştiren etkinlikler ile yapılır. Yapılan bu etkinlikler sonucunda ilkokulu bitiren öğrencilerimiz aşağıdaki davranışları kazanır:
- Sinir kas ve eklem koordinasyonunu geliştirebilirler.
- İyi duruş alışkanlığı kazanırlar.
- Ritim ve müzik eşliğinde hareketler yapabilirler.
- Milli bayramlar ve kurtuluş günlerinin anlamını kavrar, törenlere katılmaya istekli olurlar.
- Beden eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, tavır ve alışkanlıklar edinirler.
- Spor araç ve tesisleri hakkında bilgi sahibi olur ve bunları gereği gibi kullanmayı öğrenirler.
- Görev ve sorumluluk alır, lidere uyar ve liderlik yaparlar.
- İşbirliği içinde çalışma ve birlikte davranma alışkanlığı edinirler.
- Sporu hayat felsefesi olarak benimser ve yaşam biçimi haline getirebilirler.
Aktif Zihinsel ve Bedensel Gelişim
Çınar Koleji ilkokul kademesinde Beden Eğitimi dersleri rekabetten uzak, öğrencilerin yeteneklerini geliştiren etkinlikler ile yapılır. Yapılan bu etkinlikler sonucunda ilkokulu bitiren öğrencilerimiz aşağıdaki davranışları kazanır:
- Sinir kas ve eklem koordinasyonunu geliştirebilirler.
- İyi duruş alışkanlığı kazanırlar.
- Ritim ve müzik eşliğinde hareketler yapabilirler.
- Milli bayramlar ve kurtuluş günlerinin anlamını kavrar, törenlere katılmaya istekli olurlar.
- Beden eğitimi ve sporla ilgili temel bilgi, tavır ve alışkanlıklar edinirler.
- Spor araç ve tesisleri hakkında bilgi sahibi olur ve bunları gereği gibi kullanmayı öğrenirler.
- Görev ve sorumluluk alır, lidere uyar ve liderlik yaparlar.
- İşbirliği içinde çalışma ve birlikte davranma alışkanlığı edinirler.
- Sporu hayat felsefesi olarak benimser ve yaşam biçimi haline getirebilirler.
İlkokul Öğrencilerine Özel Kültür ve Sanat Faaliyetler
Okulumuzda ilkokul kademesinde öğrenim gören öğrencilerin sosyalleşmesine ve kişisel gelişimlerine katkıda bulunacak akademik eğitimin yanı sıra sosyal ve kültürel faaliyetler de yapılır. Sosyal ve kültürel faaliyetler kapsamında bilimsel, sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda öğrencide güven ve sorumluluk duygusunu geliştirmeye yönelik çalışmalar yapılır. Öğrencilerde yeni ilgi alanlarının oluşmasına ve yaşam becerileri kazanmalarına yönelik faaliyetler yapılır.
Veli ile de Paylaşılan Sosyal Faaliyetler Takvimi
Okullarımızda ortak şekilde aylara göre ‘Yıllık Sosyal Faaliyet Takvimi’ hazırlanır ve bu takvim velilerimizle paylaşılır. Bu takvim kapsamında yapılan etkinlikler şunlardır:
- Belirli gün ve haftalara yönelik etkinlikler
- Müze ziyaretleri
- Eğitici mekan gezileri
- Tarihi ve kültürel mekan gezileri
- Salon programları
- Okul içi etkinlikler ve sergiler
- Spor-sanat etkinlikleri
- Bilim-Kültür sanat yılsonu bahar şenliği
- Sanat-Spor-Manevi değerler ve Yaşam Becerileri Atölyeleri’ni içeren kulüp çalışmaları, hafta içi ve cumartesi günleri yapılmaktadır.
Sanatsal Çalışmalar ile Yetenekleri Geliştirme
Akademik eğitimi destekleyen sanatsal çalışmalar öğrencilerin bireysel gelişiminde önemli bir paya sahiptir. Okulumuzda öğrencilerin yeteneklerini keşfedecekleri, geliştirecekleri ve kendilerini en iyi şekilde ifade edebilecekleri kabiliyetlerini bir adım öteye taşıyabilecek görsel ve işitsel uygulamalı dersler yapılmaktadır. Bu çalışmalar öğrencilerimizin birçok farklı sanatı ve enstrümanı tanımalarına olanak tanımaktadır. Görsel sanatlar alanında, ebru, kaligrafi, minyatür, karakalem, suluboya dersleri, müzik alanında ise keman, bağlama, piyano, bendir dersleri ile öğrencilerimize kendilerini ve yeteneklerini keşfedecekleri alanlar sunulmaktadır.
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Müzik Eğitimi
Müzik dersleri ile öğrencilerimizin işitsel ve estetik algı yeteneklerini geliştirmek amacıyla uygulamalı müzik dersleri yapılır. Öğrencilerin bu dersler ile müziği sevmeleri ve olumlu bir tutum sergilemeleri hedeflenir. Müzik dersleri kapsamında öğrencilerin aşağıdaki kazanımlara sahip olması amaçlanır:
- Müzik temel kavramlarını tanımalarını sağlamak
- Müziksel işitme ve ritim duygusunu geliştirmek
- Öğrenciye kendi sesini sevdirip, doğru ve etkili kullanmasını sağlamak
- Bireysel ve toplu olarak iş yapabilme kabiliyetini geliştirmek
- Müzik alanında estetik beğeni düzeyini gelişmesini sağlamak
- İlgi ve yetenekleri doğrultusunda öğrencilerimizi yetiştirmeyi sağlamak
Müzik Derslerindeki Uygulamalar
Müzik derslerimizde öğrencilerimizin özgüvenlerini artırmak için; bireysel ve toplu şarkı söyletip beden dilini daha doğru kullanabilmeleri öğretilir. Ayrıca öğrencilerimize derslerdeki kazanımlarına uygun şarkılar öğretilerek derslerine destek sağlanır. Derslerimizde yapılan çalışmalarla da öğrencilerimiz yetenekleri doğrultusunda yönlendirilmektedir.
İlkokul Öğrencilerine Görsel Sanatlar Eğitimi
Okumuzda görsel sanatlar atölyelerinde öğrencilerimizin duygu ve düşüncelerini en etkili ve eğlenceli bir şekilde aktarmaları sağlanır. Sanat formasyonu almış öğretmen kadromuz, öğrencilerin kendilerini en iyi ifade edebildikleri teknikleri onlara öğretir. Her öğrenci atölyelerimizde “Bunu ben yaptım’’ diyebileceği ve evine asabileceği çalışmalar üretir. Yapılan çalışmalar okul içerisinde ve okul dışında çeşitli mekânlarda sergilenir. Ayrıca yetenekli öğrenciler yetenekleri doğrultusunda yönlendirilir.
Çocuğa verilecek en değerli eğitim, öğrenmeye karşı eşi benzeri görülmemiş bir tutkudur.
Çınar’da, her çocukta öğrenmeye karşı gerçek bir sevgi oluşturulur. Erdemli bir nesil için küçük yaşlarda erdemleri merkeze alarak hazırlanmış özel bir programla kişiselleştirilmiş eğitim sunuyoruz.
Öğrencilerimizin her yaşta ve gelişim aşamasında farklı ihtiyaçlarını karşılamak için öğretim yaklaşımlarını uyarlamaktadır. Dikkatle hazırlanmış sorgulama ve oyun temelli müfredatımız sayesinde çocuğunuz İlkokulda ve sonrasında başarılı olmak için gerekli temel becerileri kazanacaktır.
Keşfederek Öğrenme
Özel olarak hazırlamış atölyelere uygun müfredatımız, öğrencilere rehberlik eden öğretmenlerimiz tarafından öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda, öğrenmenin merkezinde öğrencilerin olacağı, deneyimleme fırsatlarının oluşturulduğu bir şekilde planlanmıştır. Çocukların en önemli büyüme aşaması olan erken çocukluk döneminde, çocuğumuzun bireysel akademik, sosyal-duygusal ve dil gereksinimlerini desteklemek için çalışmalar yapılmaktadır.
Dil eğitiminde çocuğumuza, Türkçe ve İngilizceyi günlük sınıf aktivitelerimize kusursuz bir şekilde entegre ettiğimiz, çok yönlü bir dil gelişimi sunulmaktadır.
Erken Öğrenme Merkezi, çocuklara keşif, merak ve araştırma duygusu ile, doğayla iç içe, çevreye bilinci ile, ifade ve yorum yeteneği gelişmiş, erdemlerin yaşayarak içselleştirildiği, estetik ve sanatsal bakışı açısı oluşturulmuş bir program sunmaktadır.
Atölye Temelli Eğitim
Erken Öğrenme Merkezinde “sınıf” kavramı yoktur. Öğrencilerin öğrenme deneyimlerini sağlayacakları atölyeler bulunmaktadır. Erken çocukluk döneminde çocukların sınıf ortamında uzun bir süre masada oturarak etkinlik yapmalarını beklemek ve bu sürecin sonunda “öğrenme” yetisinin gelişmesini beklemek doğru bir uygulama değildir. Erken Öğrenme Merkezleri bu anlayışı yıkarak çocuğun öğrenme serüveninde merkezde ve aktif olmasını sağlamaktadır.
Bu atölyelere özgün hazırlanan müfredatta erdemleri merkeze alarak hazırlanan disiplinlerarası bir program uygulanmaktadır.
Atölyelerimiz
Erken Öğrenme Merkezlerinde yer alan atölyelerimiz,
- Drama – Hikaye Atölyesi
- Bilim ve Matematik Atölyesi
- Mutfak Sanatları Atölyesi
- Sanat Atölyesi
- Müzik Atölyesi
- Tasarım ve Beceri Atölyesi
- Okuma Becerileri Atölyeleri
Programlarımız
Erken Öğrenme Merkezimizde, çocuklara akademik başarının temelini oluşturan ilgi çekici ve anlamlı öğrenme deneyimleri sağlıyoruz. Erdemlerimizin merkezde olduğu temalarla atölye ortamlarında beceri temelli bir okul öncesi program sunuyoruz.
Erdem temelli ve öğrencilerimizin etrafında planlandığımız okul öncesi programımızdaki başlıklar şunlardır:
- Oyun ve Sorgulama
- Dil Gelişimi
- Matematik Gelişimi
- Çevre Bilinci
- Sanat ve Müzik
- Açık Havada Öğrenme ve Fiziksel Gelişim
- Sosyal ve Duygusal Gelişim